Tuesday, December 28, 2010

Juletider

Ja då har det varit jul igen. Personligen har jag tyvärr rätt svårt för att uppnå någon slags julefridsstämning men det är inget nytt för i år. Lite för mycket att göra och allt annat som är involverat för min del. Men självklart har perioden ändå erbjudit en del mysiga och trevliga stunder =).

Pontus fick massor av fina julklappar. Favoriten är nog en spis och tillhörande köksattiraljer. Favoriträtten hittills avbildas nedan.

IMG_2402

Jag tror jag vet vad det är han lagar. Håll i er…

Pasta CARbonara!

*harkel*

IMG_2396

Var även iväg och införskaffade en läcker orange overall inför dagisstarten som inträffar den 10:e januari. Spännande tider!

IMG_2380

På julafton var lilleman uppklädd i snofsiga kläder. Tjusigt va? Smile

Johnny (vår husråtta) lever och frodas. Men vi får nog ihjäl fanstyget snart. Hoppas jag.

No comments: