Monday, October 04, 2010

Biltokig

Det verkar som att min mor får det hon önskar sig när det gäller Pontus. Han är helt tokig i bilar! Jag är ett brutalt misslyckande på bilintressefronten trots ihärdiga indoktrineringsförsök i unga år.

IMG_3347

Precis såhär roligt är det :). Det är svårt att inte bli smittad av hans glädje. Han har tre olika bilar för tillfället och alla är roliga på sitt sätt. Jag tror han tycker bäst om när de har någon slags “uppdragningsfunktion” som gör att de sticker iväg av sig själva.

Han skrattar så han kiknar :)

För övrigt är jag hemma från jobbet. Blev förkyld förra veckan och hade hoppats på att helgen skulle kurera mig. Helgen svek mig hänsynslöst. Kände att jag orkar inte börja nya jobbveckan med att vara sjuk så nu stannar jag hemma tills jag känner mig fräsch igen.

No comments: