Saturday, October 09, 2010

Risig vecka

Har spenderat hela veckan med att vara hemma från jobbet. Inte så peppad på att förlora pengar men inte mycket att göra heller. På måndag blir det att återgå till kodandet igen. En lite trevlig grej är att företaget precis har köpt in nya datorer så en ny fräsch laptop ligger och väntar på mig på kontoret :)

Har inte kunnat träna på två veckor nu heller så känner mig oerhört slapp. Ska bli skönt komma igång med något igen. Längesen jag var på gymmet så ett besök där vore inte helt fel. Har inte hunnit vara på gymmet i år så mycket iomed att träningstiden jag ändå har får gå åt till att träna till klassikern. Barn och hus tar en del tid har jag märkt. Skumt, det kan man inte tro.

IMG_3350 Lilleman har fått en ny fix idé – att peta in saker under bänkar/soffor och liknande så man måste hjälpa honom att ta fram prylarna igen. Han petar in dem och sitter sen och gnäller, pekar och vill att man ska hjälpa till. Han vill nog mest testa oss och se hur mycket han kan få sin vilja igenom.

För övrigt kastade han en bil i huvudet på mig häromdagen när jag låg och vilade i soffan. Det var på det hela taget inte uppskattat.

No comments: