Sunday, August 08, 2010

Seg träning...

Försöker träna inför Lidingöloppet men hittills går det bra segt ärligt talat. Jag har varit ute som jag borde men det flyter helt enkelt inte på som jag skulle önskat.

Tidsmässigt så möter jag de mål jag satt upp men det går segt konstant. Måste hela tiden pressa och jag har ännu inte fått den där "härligt att springa"-känslan.

I tisdags var jag i Karlskoga och LAN:ade hemma hos herr Henrik (mucho trevligt) så jag passade på att köra Bråtenspåret. Ett rätt krävande trekilometers-spår så det blev tre varv där. Trött blev jag. På torsdagen körde jag lugnt och långt - 15 kilometer ute i Karlslund här i Örebro. Ett inte alltför krävande och rätt trevligt spår. Igår körde jag 5 "snabba" kilometer här i Adolfsbergs eget lilla 2.5-kilometersspår.

I sig en rätt bra träningsvecka men det går helt enkelt inte så bra :/

Jaja, nångång släpper det =)

2 comments:

mossfolk said...

"ett inte alltför krävande"... jojo, det där Karlslundsspåret förvandlas till något riktigt monstruöst när jag ska springa det. Helt säkert!
(och därmed kan vi konstatera att det är TUR att inte jag ska springa Lidingöloppet ;)

Anette said...

Skam den som ger sig. :)
Snart får vi inte stopp på dig där du springer runt likt Tazmanian Devil. =)