Tuesday, August 17, 2010

Halvbra

Tjao, just nu går det mesta lite på halvfart. Jag var ute på en hyfsat lång löprunda förra veckan på 18 kilometer, varav kanske 13 kilometer på asfalt. Tyvärr pallade inte mitt knä det så mitt "gamla" knäont som jag led av i början av sommaren infann sig igen. Förra gången tog det några veckor innan jag kunde träna löpning igen så det är väl bara att hoppas på att det läker fort. Om jag nu hinner bli tillräckligt bra för att springa Lidingö tänker jag hålla mig nästan enbart till terränglöpning framöver. Det är ju det jag föredrar så det gör inte så mycket, men det gäller att jag hinner bli frisk nu bara! Pepp pepp!

Pontus har fått svinkoppor också... vilket inte är sådär superlyckat på det hela taget. Vi var till fabbro doktorn idag som konstaterade att han borde få penicillin så det ordnar nog till sig strax.

Just nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna i Karlskoga och har fått bilservice fixad. Mycket snällt. Nu började Pontus gorma i bakgrunden så det är väl bäst att gå och se vad som är på tok :)

No comments: