Thursday, November 25, 2010

På gång

Nu är det verkligen på gång. Med gåendet alltså. Pontus gående då, inte mitt. Jag går förstås en del jag med på dagarna men det är kanske inte lika imponerande.

Jag och Pontus åt mannagrynsgröt häromdagen också. Försökte iallafall. Lillen fick tyvärr syn på en körsbärstomat och sen var det kört.

IMG_3415

Nåja, han fick sitta där och leka med sina tomater medans jag åt klart. Vi var ändå relativt nöjda med arrangemanget.

IMG_3411

Se bara!

För övrigt har jag första gången (iallafall som jag är medveten om) gillat något som en Idol-artist åstadkommit. Tove Styrkes skiva är riktigt bra, får jag erkänna. Även om det tar emot. Spotify-länk för den intresserade.

I övrigt har det mesta varit skit på sistone. Men snart vänder det. Så det så.

No comments: