Saturday, September 04, 2010

Ankjakt

IMG_3311

Vi har haft lite tight budget på sistone så idag åkte vi till floden och fixade billig mat till veckan. Så nu är frysen full av fjuniga fåglar.

Eller så var det för att Pontus skulle få prova att mata änder. Så var det nog ja! Jag blir så lätt förvirrad. Han tyckte det var spännande i alla fall :).

Skulle precis anmäla mig till Lidingöloppet eftersom knät verkar ha blivit bättre. Har fixat 20 kilometer ute vid Karlslund så en mil till om en månad borde väl funka så länge jag tar det lugnt. Tyvärr så har de stängt anmälningssidan eftersom loppet blev “fullbokat” IGÅR av alla dagar. Klantigt av mig men lite otur tycker jag nog det var… också. Får försöka köpa ett startbevis av någon som säljer eller om det går att kontakta dem och be snällt att få starta ändå. Stay tuned for more information.

I övrigt så har det väl varit lite sådär på sistone. Min kära mormor har lämnat oss för tidigt (69 år) så saker och ting går lite i moll just nu. Vi har stått varandra rätt så nära genom åren och hon har alltid varit en supermormor! Nå, med tiden är jag övertygad om att jag enbart kommer att minnas henne med glädje.

IMG_3278 Men för att avsluta inlägget med lite glada miner så får ni en bild på en leende lilleman!

No comments: