Sunday, July 04, 2010

Infekterad infektion

Är tyvärr fortfarande sjuk men nu har åtminstone magsjukan gett med sig. Efterdyningarna sitter fortfarande i lite... kan inte äta normalt än, får ont om jag försöker äta mer än kanske hälften av vad jag normalt gör så matkontot ser riktigt bra ut för tillfället. Det gäller att se det positivt! :)

Gällande blåsorna så sa Tant doktor i fredags att jag har två separata blås-infektioner. Och ironiskt nog så är den ena infektionen infekterad. Det ni. Så nu går jag på mitt livs första penicillinkur samt några andra tabletter som ska mörda virus. Är inte alls fräsch än men det ska nog ta sig. Har tränings- och solförbud i någon vecka framöver.

Förhoppningsvis ska jag repa mig innan Vansbrosimningen iallafall. Den är om precis en vecka så jag tror att det ska gå vägen.

Over and out.

2 comments:

mossfolk said...

Vilken otur och dålig timing. Krya på dig! Snabbt!

Anna said...

Men usch vad trist! Jag tolkar det som att bakterierna var infekterade av virus? Det låter väldigt oturligt måste jag säga! Krya på dig!