Wednesday, June 30, 2010

Magsjuk och febrig

Håhåjaja, det känns som att jag blivit misshandlad upprepade gånger av kickers-gäng med baseballträn. Lite fascinerande att man kan få så ont i kroppen av att vara magsjuk. Varenda muskel värker, tror jag. :)

Har nog aldrig varit så magsjuk i hela mitt liv. Feber på uppåt 39 grader i högsommarvärmen har väl inte direkt hjälpt heller. Nu känns det iallafall lite stabilare så jag hoppas på att återigen bli människa imorgon.

Var ju hemma i söndags och tog en simtur fram och tillbaks över Möckeln (typ 2 km). Ville testa min lånade våtdräkt på allvar. Det var ganska blåsigt så det var rätt vågigt och det gjorde i sin tur att jag fick 2-3 rejäla kallsupar på vägen. Möjligtvis är det anledningen. Våtdräkten sitter fint iallafall!

3 comments:

mossfolk said...

Vad bra att det funkade med våtdräkten, men inte blir man så sjuk av några kallsupar. Då skulle ju alla badande barn vara konstant jättesjuka under sommaren...
Krya på dig!!!

Anna said...

Ja, magsjuk är trevligt va? Själv börjar jag bli van men det är ännu värre när det är varmt känns det som. Att samtidigt ha feber skulle vara hemskt....stackars!

Flygaren said...

Härligt att du kryat på dig.